Pa, pa, paparazzi!!!! Bine te-am gasit, rehab sub acoperire!



"- Stii ceva? Eu m-am saturat de agitatia asta si de oamenii care mai ca sar pe mine la fiecare miscare. Vreau vacanta! Dar stii tu, nu vacanta din aceea exotica despre care sa scrie toate ziarele si in care sa fiu urmarita la tot pasul de paparazzi obraznici. Vreau sa fim doar noi doi impreuna, liberi si fara manageri si asistenti personali in coada noastra. Ce crezi, iubire?

- Sigur, Lucky! Asta era si visul meu. Hai sa luam o pauza de la repetitii, concerte si sedinte foto. Hai sa mergem incognito pe undeva si sa lasam faima in urma. Macar pentru o saptamana la vara. Vezi ca suntem in acelasi gand; ar trebui sa alegem o destinatie linistita, intr-o tara in care nu am mai fost si in care sa ne prefacem a fi doi turisti obisnuiti. 

- Asa sa fie, iubire! Abia astept sa evadez in lumea larga alaturi de tine. Sa fim ca doi oameni simpli bucurandu-se de mare, soare si liniste. Sa vizitam locuri frumoase si sa ne bucuram de clipe de tihna. Sa mancam ce vrem fara sa apara vreun manager de imagine care sa ne-o zica pe aia cu "Ar trebui sa mai slabesti ca sa dai bine in poze si videoclipuri". Sa mergem prin multime nestingheriti de nimeni, fara sa mi se ceara intruna autografe si fara sa mi se bage telefonul in fata pentru selfie-uri."

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Dupa discutia avuta cu S., iubitul meu, am inceput pregatirile pentru marea vacanta incognito din vara ce are sa devina memorabila. Am inceput sa fac pe nebuna, raspunzand aiurea si nemaistand la poze si la interviuri ca altadata. Cu muzica am lasat-o un pic mai moale pentru un timp; nu am mai compus nimic si nici nu am mai iesit pentru o vreme in public. Am zis sa las lumea sa isi mai ia atentia de la mine o bucata de vreme.

Apoi am scos artileria grea si m-am pus pe organizat vacanta de o saptamana din luna iunie


Cum avea sa ma scot cu lipsa mea de 7 zile cel putin pentru la vara? Am dibuit un plan grozav si viclean. Aveam sa le zic staff-ului, managerului si tuturor celor ce se ocupa de mine cu doar o saptamana inainte de concediul incognito ca vreau sa ma internez pentru o vreme la rehab. Nu la cel de dezalcolizare, ca nu e cazul. Dar exista si rehaburi pentru tratarea problemelor de ordin psihologic. Bun, pana aici totul planuit frumos si fara urma de suspiciuni.

Mai ramane alegerea unei destinatii de vacanta linistite in care sa ne petrecem cea mai normala saptamana de vara din viata noastra. Bietul S.! De cand suntem impreuna, viata lui nu mai este deloc una normala. Eu m-am obisnuit cu celebritatea, paparazzi la orice ora si in orice loc si toata atentia ce mi se acorda. Dar pentru el pare prea mult. Vacanta asta chiar este una binevenita pentru amandoi. Mai ales ca suporta totul cu asa un stoicism si nu da bir cu fugitii. Chiar il iubesc!

Dar acum trebuie sa ma concentrez pe planul meu. Scuza perfecta a fost ticluita. Destinatia si pachetul de vacanta mai trebuie alese. Evident ca voi organiza totul de una singura: cazare, transport si masa, plus o lista cu cele mai interesante lucruri pe care le vom putea face in acel loc. Nu am nevoie ca vreo asistenta bagacioasa si cu gura mare sa se ocupe de asta, ca mai apoi sa dea sfoara in tara ca sunt unde sunt, cu cine, ce fac si locatia exacta unde voi putea fi gasita de fani sau paparazzi.


Cu ceva vreme in urma, am avut placerea de a beneficia de ofertele de calatorie de la Christian Tour cand am fost plecata intr-un turneu in Europa cu toata trupa


Si mi-a placut mult profesionalismul si discretia de care au dat dovada. Exact de asta am nevoie si acum. In plus, tin minte ca mi-au zis ca as putea sa profit si de oferta de vacante Christian Tour, atunci cand as dori sa calatoresc de placere si nu numai cu munca. Peeeerfect! Lucky me! Da, da, eu sunt aceea. Dar in vara nu trebuie sa stie nimeni asta. Shhhht!!!

Drept pentru care am intrat pe site-ul lor si, impreuna cu S., am ales destinatia noastra de vacanta incognito de vara asta: Turcia! 7 zile le puteam petrece in Alanya, Belek, Didim, Kemer, Kusadasi, Marmaris sau Lara, insa noi am ales Bodrum. Imi place cum suna. Poate ca voi da acest titlu unui viitor cantec scris de mine, cine stie? Bodrum - Bedroom: intimitate, leneveala, discretie si liniste.  Filtrele de pe site-ul Christian Tour chiar mi-au facut sarcina mai usoara. Am bifat cazare de 4 stele(banii nu sunt o problema pentru mine), cu bilete de avion incluse(din Bucuresti) si masa in regim all inclusive(sa nu ne mai facem probleme cu mancatul prin oras, pe unde ne-ar putea recunoaste cineva).

Si din cele 14 oferte de vacanta in Bodrum rezultate conform cu filtrele aplicate, am dat peste Yelken Mandalinci Hotel. Un alt nume super, 4 stele, data perfecta pentru sejur: 4 iunie-11 iunie 2018, o infatisare splendida si deosebita a hotelului si a camerelor si toate facilitatile de care vrem sa profitam in vacanta noastra incognito. Fata de centrul statiunii Bodrum, hotelul este la 18 km, dar oricum vom inchiria o masina. Important este ca plaja(privata!!!!) este la doar 100 de m de cazare. Lucky us! In plus, exista o piscina exterioara mare, maaaare, restaurant cu priveliste minunata si camere spatioase si luminoase, cu o vedere la fel de superba.




Adjudecat! Ne-am hotarat asupra acestui hotel si acum nu imi mai ramane decat sa fac un plan cu ce vom mai putea face in rest in acea zona. Fiindca vom inchiria si o masina, vizitatul statiunii va fi si mai simplu pentru noi, mai ales pentru a nu fi recunoscuti de oameni. Dar oricum, si aici m-am gandit bine la cum vom face.


  • Pentru ca este o vacanta de vara vom purta haine simple si lejere, fara fite, fara paiete, accesorii bizare si alte nebunii. Fara haine de scena excentrice, clar!
  • Nu ma voi machia nici macar un strop(sau imi voi da poate doar cu un pic de rimel, hi). Fara machiaje glam si contururi ciudate, fara coafuri extravagante si culori tari in par. Tocmai pentru ca voi fi eu, cea naturala, fara pic de cosmetizare, lumea sper ca nu ma va recunoaste. Este un avantaj si din a te machia cand esti vedeta; cand esti 100% naturala, chiar ca nu te va mai recunoaste nimeni. Pacat ca Sia si-a dezvaluit pana la urma chipul, caci altfel putea trece si ea nedetectata prin lume fara sa fie agasata de cineva.
  • Oricum, idee buna! Ma voi folosi de ochelari de soare negri(dar simpli, nimic prea tipator, ca sa nu atrag atentia in mod nedorit) si de palarii de soare cu boruri largi. Asa nu va putea privi nimeni atent la chipul meu si pentru ca este vara si soare puternic, va fi acoperirea perfecta! Genial! Nu degeaba sunt Lucky.
  • Si inca ceva. Ma bizui pe discretia celor de la Christian Tour ca nu va trebui sa imi folosesc numele real pentru toata tarasenia cu rezervarea si cazarea din vara. Stii sintagma aia? "Ia-mi banii si taci!" se potriveste manusa aici. Hihi!

Ce vom face in vacanta de o saptamana in Turcia organizata cu ajutorul Christian Tour?


  • Clar, plaja cat se poate de mult. Plaja privata de la hotel este un beneficiu enorm pentru noi. 
  • Vom sta la piscina cu cate o carte in fata atunci cand vom avea chef de bauturi exotice si balacit linistit, in timp ce restul lumii este la plaja. 

  • Vom manca nestingheriti de nimeni la restaurantul hotelului ori de cate ori vom avea chef(alegand mereu o masa cu vedere inspre exterior si cu spatele la restul clientilor; nu suntem aroganti, doar incercam sa ne ferim de atentie).
  • Vom vizita Amfiteatrul Bodrum, un teatru antic in care se tineau tot felul de evenimente in timpul Imperiului Roman. Wow! 
  • Nu stiu daca vom merge neaparat la hamam in Bodrum, dar cu siguranta vom profita de sauna de la hotelul nostru.
  • Castelul Sf. Petru(Bodrum) pare o cladire cat se poate de impresionanta. Mai ales ca dateaza din epoca medievala. Si in plus fata de frumusetea sa exterioara si interioara, se pare ca s-a transformat si in muzeu, mai exact in Muzeul Arheologiei Marine pentru ca adaposteste o multime de artefacte 'pescuite' din Marea Egee. Tot aici in castel mai este cunoscut si Turnul Francez, un turn central in care pot fi vazute ramasitele unei femei, alaturi de podoabele ei scumpe. Se spune ca aceasta femeie ar fi murit de tanara si ca ar fi fost o persoana foarte importanta la vremea ei. I-auzi! Nu m-ar deranja sa fiu onorata la fel ca aceasta tanara la moartea mea. Pana la urma sunt si eu o persoana importanta a timpurilor mele. Hihi!
  • Iar daca am auzit de Insula Iepurilor, care se afla langa statiunea Gumusluk, nu se poate sa nu o vizitam. Nu se numeste degeaba asa, se pare. Iepurii sunt acasa la ei acolo, iar panorama este fermecatoare. Si am mai aflat ca ar exista tot acolo si ruine vechi, care cu siguranta ma atrag.
  • Am mai aflat ca denumirea de "mausoleu" ar veni de la regele Mausolus, al carui mormant a fost construit pe teritoriul Bodrum-ului, care inainte se numea Halicarnassus. Si pare-se ca acest mausoleu este atat de minunat incat a fost inclus chiar pe lista cu cele 7 minuni ale lumii. Nu pot rata asa ceva!
Este uimitor cat de multe lucruri am putut descoperi doar cu cateva clikuri pe net. Oferta de vacante Christian Tour, atractii turistice de neratat in Bodrum si ... idei pentru cel mai grozav rehab sub acoperire. Acum nu trebuie decat sa mai fac pe nebuna un pic, sa vorbesc mai apoi cu echipa mea despre internarea la rehab, caci vacanta din vara este pusa la punct 100%. 

S. iubire, abia astept sa evadam in Turcia doar noi doi amandoi, liberi ca pasarea cerului, sa ne redescoperim pe noi insine si sa ne bucuram de liniste si intimitate. 

So, pa, pa, paparazzi!!!!!!


Acest articol a fost scris pentru proba XIV din cadrul Spring SuperBlog 2018. 

Sursa foto: Christian Tour



Comentarii